به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری صنایع پتروشیمی، همزمان با هفته محیط زیست، شرکت کربن ایران از شرکتهای تابعه هلدینگ سرمایهگذاری صنایع پتروشیمی (وپترو)، در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و با هدف توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، با اجرای برنامه نهالکاری به پویش ملی «سرو ایران» پیوست.
در این برنامه که با حضور مدیران، کارکنان و جمعی از همکاران شرکت برگزار شد، تعدادی نهال در محوطه شرکت و فضای پیرامونی کاشته شد. این اقدام با هدف توسعه فضای سبز، ارتقای فرهنگ حفظ منابع طبیعی و تأکید بر اهمیت مشارکت همگانی در صیانت از محیط زیست انجام گرفت.
شرکت کربن ایران با تأکید بر نقش مؤثر صنایع در حفاظت از محیط زیست، مشارکت در پویش «سرو ایران» را گامی در راستای تحقق توسعه پایدار، افزایش سرانه فضای سبز و ترویج فرهنگ مسئولیتپذیری زیستمحیطی دانسته و بر استمرار اجرای برنامههای مشابه در حوزه محیط زیست تأکید دارد. 
















